Gjerne med forslag til organisering og dersom det ikke er åpenbart
Ønsker du en ny kategori eller forum? Ta det her!
-
Snublefot62
- Forumadministrator
Ønsker du en ny kategori eller forum? Ta det her!
Dersom noen ønsker nye kategorier eller underforum så kom med det her 
Med vennlig hilsen
Snublefot62
Snublefot62
Re: Ønsker du en ny kategori eller forum? Ta det her!
Hei og hopp,
Ønsker meg gjerne et nytt tema [forum?] under kategorien Egenberedskap som heter "Jakt, fiske, fangst og sanking" - alt man kan gjøre for å overleve basert på naturens ressurser. Kan også bare hete "Matauk" og lign.
Dernest også en annen under samme kat. som omhandler "Matdyrking og husdyrhold" - som går mer på hva vi som personer legger ned av planlagt innsats for å gro og avle fram liv til vårt selvopphold.
Begge disse temaene inneholder nok stoff til å danne egne forum og gjør sågar det andre steder, men å ha de samlet her er jo en stor fordel
Ønsker meg gjerne et nytt tema [forum?] under kategorien Egenberedskap som heter "Jakt, fiske, fangst og sanking" - alt man kan gjøre for å overleve basert på naturens ressurser. Kan også bare hete "Matauk" og lign.
Dernest også en annen under samme kat. som omhandler "Matdyrking og husdyrhold" - som går mer på hva vi som personer legger ned av planlagt innsats for å gro og avle fram liv til vårt selvopphold.
Begge disse temaene inneholder nok stoff til å danne egne forum og gjør sågar det andre steder, men å ha de samlet her er jo en stor fordel
-
Fjøsnissen
- Fersking
Hey, kjekt å se litt liv igjen her!
Transport i alle slags former er vel noe som fortjener en kategori vel? Alt fra pickupen til truger?
Og et villmarkshjørne blir vel også moro? Telting og slikt som et eksempel.
Transport i alle slags former er vel noe som fortjener en kategori vel? Alt fra pickupen til truger?
-
Snublefot62
- Forumadministrator
Godt forslagFjøsnissen skrev: ↑2. Oktober 2024 kl. 18.26 Hey, kjekt å se litt liv igjen her!
Med vennlig hilsen
Snublefot62
Snublefot62
-
Snublefot62
- Forumadministrator
Beklager veldig seint svar. Jeg liker begge forslagene.DraumHare skrev: ↑23. September 2024 kl. 23.06 Hei og hopp,
Begge disse temaene inneholder nok stoff til å danne egne forum og gjør sågar det andre steder, men å ha de samlet her er jo en stor fordel![]()
Men jeg har lurt å lage ett "prosjektforum" eller "arbeidslogg", hvor folk kan oppretter tråder og beskrive hva de jobbe med. Vil matdyrking/husdyrhold passe under noe sånt, eller bør det holdes adskilt?
Med vennlig hilsen
Snublefot62
Snublefot62
-
Fjøsnissen
- Fersking
Trenger ikke være vanskeligere enn det nei!Snublefot62 skrev: ↑3. November 2024 kl. 23.29Godt forslagFjøsnissen skrev: ↑2. Oktober 2024 kl. 18.26 Hey, kjekt å se litt liv igjen her!
Og et villmarkshjørne blir vel også moro? Telting og slikt som et eksempel.For eksempel "Transport og fremkomst"? Dekker veldig mye
![]()
Liker for øvrig ideen din med arbeidslogg/projekt, tenker du det mer som en form for blogg på spesifikke prosjekter?
-
Snublefot62
- Forumadministrator
En form for "trådblogg" ja. Eller "diskusjonsblogg"? Min erfaring er at mange likesinnede liker å ha prosjekter og lage løsninger på ting. Og da er det kjekt å kunne vise frem det en driver på med med både bilder og diskusjon.Fjøsnissen skrev: ↑4. November 2024 kl. 20.02 Liker for øvrig ideen din med arbeidslogg/projekt, tenker du det mer som en form for blogg på spesifikke prosjekter?
Jeg er såpass gammel at jeg husker hardware.no i gamle dager. Da var det populært der med prosjekttråder hvor folk viste frem prosjekter de jobbet med innen modding av PCér, overklokking, kjøling, organisering av pulter ++. Det er for min del gode minner
Med vennlig hilsen
Snublefot62
Snublefot62
-
Snublefot62
- Forumadministrator
Kategorien er nå opprettet
Med vennlig hilsen
Snublefot62
Snublefot62
-
Fjøsnissen
- Fersking
Det begynner å bli mange bot-tråder her nå, som ikke er ryddet opp i.... Er det noe håp om at admin tar tak i dette snart? 
-
Jan.Hansen
- Fersking
Ser ut som om admin sist var aktiv 7. januar..Fjøsnissen skrev: ↑22. Februar 2025 kl. 10.55 Det begynner å bli mange bot-tråder her nå, som ikke er ryddet opp i.... Er det noe håp om at admin tar tak i dette snart?![]()