Presentasjon av Shoggoth

Legg ut en presentasjon av deg selv! :)
Shoggoth
Fersking

Presentasjon av Shoggoth

Innlegg av Shoggoth »

Heisann. Klimaflykning fra Danmark, nå norsk statsborger og bosatt i Norge i noe sånt som 16 år. Har en stor interesse i friluftsliv (og har studert dette som fag i Telemark) og minimalistisk tilværelse og har tidligere bodd en lengre periode i soveposen/telt og deretter i en provisorisk hytte inne i skogen. Nå bor jeg i Oslo-området og jobber innen samfunnskritisk transport men har bakgrunn innen helse -og rusfeltet.

Jeg interesserer meg naturligvis for beredskap - både på privat, digitalt og samfunnsmessig nivå - men beredskapslageret er ikke helt på plass. Det er, som de sier, a work in progress. Egne kunnskaper likeså. Jeg drømmer litt om å lese videre på Høgskolen i Innlandet (beredskap og krisehåndtering) og bruke den kunnskapen til å lage meg en ny og relevant stilling i nåværende bedrift.

Jeg er også over gjennomsnittet interessert i digital sikkerhet, og har flere ganger vurdert videre utdanning innen cyber sikkerhet. Men jeg tror beredskap og krisehåndtering er mer realistisk for min del.

Håper å se forummet blomstre. Det er allerede en del spennende og relevante temaer og jeg har vært innem det gamle forummet ved flere anledninger, men aldri postet noe selv.
aka Dansken
Svar i tråden