Heisann. Klimaflykning fra Danmark, nå norsk statsborger og bosatt i Norge i noe sånt som 16 år. Har en stor interesse i friluftsliv (og har studert dette som fag i Telemark) og minimalistisk tilværelse og har tidligere bodd en lengre periode i soveposen/telt og deretter i en provisorisk hytte inne i skogen. Nå bor jeg i Oslo-området og jobber innen samfunnskritisk transport men har bakgrunn innen helse -og rusfeltet.
Jeg interesserer meg naturligvis for beredskap - både på privat, digitalt og samfunnsmessig nivå - men beredskapslageret er ikke helt på plass. Det er, som de sier, a work in progress. Egne kunnskaper likeså. Jeg drømmer litt om å lese videre på Høgskolen i Innlandet (beredskap og krisehåndtering) og bruke den kunnskapen til å lage meg en ny og relevant stilling i nåværende bedrift.
Jeg er også over gjennomsnittet interessert i digital sikkerhet, og har flere ganger vurdert videre utdanning innen cyber sikkerhet. Men jeg tror beredskap og krisehåndtering er mer realistisk for min del.
Håper å se forummet blomstre. Det er allerede en del spennende og relevante temaer og jeg har vært innem det gamle forummet ved flere anledninger, men aldri postet noe selv.
Presentasjon av Shoggoth
Presentasjon av Shoggoth
aka Dansken