Walkie-talkie

Alt relatert til kommunikasjon, inkludert innhenting av nyheter og informasjon.
Fjøsnissen
Fersking

Walkie-talkie

Innlegg av Fjøsnissen »

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg gå-og-snakker med ørepropp, og lenge siklet jeg på topcom sin 9500 airsoft utgave. Når jeg endelig tenkte å gå for den er den jo typisk nok gått ut av produksjon...

Finnes det noe lignende på markedet?
Snublefot62
Forumadministrator

Re: Walkie-talkie

Innlegg av Snublefot62 »

Jeg kjenner ikke spesifikt til airsoft utgaven men har en del erfaring med Topcom sine 9000-modeller som blant annet selges på Clas Ohlson.

Var det noe spesielt med airsoft utgaven som en ikke får med de som selges hos Clas Ohlson i dag?

https://www.clasohlson.com/no/Topcom-Tw ... r362727000
Med vennlig hilsen

Snublefot62
Fjøsnissen
Fersking

Innlegg av Fjøsnissen »

Snublefot62 skrev: 4. November 2024 kl. 0.02 Jeg kjenner ikke spesifikt til airsoft utgaven men har en del erfaring med Topcom sine 9000-modeller som blant annet selges på Clas Ohlson.

Var det noe spesielt med airsoft utgaven som en ikke får med de som selges hos Clas Ohlson i dag?

Takk for tips, det jeg savner er ørepropp. Vet du tilfeldigvis om det finnes som ekstrautstyr?
Snublefot62
Forumadministrator

Innlegg av Snublefot62 »

Fjøsnissen skrev: 4. November 2024 kl. 19.24
Snublefot62 skrev: 4. November 2024 kl. 0.02 Jeg kjenner ikke spesifikt til airsoft utgaven men har en del erfaring med Topcom sine 9000-modeller som blant annet selges på Clas Ohlson.

Takk for tips, det jeg savner er ørepropp. Vet du tilfeldigvis om det finnes som ekstrautstyr?
Jeg mener noen fulgte med i noen av pakkene, eller ble solgt som ekstrautstyr. Uansett er det bare en 2,5mm audiojack (4 pins) så det meste du får tak i som har samme plugg vil fungere om hverandre. Sjekker du finn.no eller eBay for airsoft utstyr så vil du garantert finne noe som passer og er slik du ser for deg :)
Med vennlig hilsen

Snublefot62
Fjøsnissen
Fersking

Innlegg av Fjøsnissen »

Jeg mener noen fulgte med i noen av pakkene, eller ble solgt som ekstrautstyr. Uansett er det bare en 2,5mm audiojack (4 pins) så det meste du får tak i som har samme plugg vil fungere om hverandre. Sjekker du finn.no eller eBay for airsoft utstyr så vil du garantert finne noe som passer og er slik du ser for deg :)
[/quote]

Verdt å prøve ut, det blir jo ikke feil med topcom uansett. Også blir det jo svart fredag i år også ser det ut til. 8-)
Shoggoth
Fersking

Innlegg av Shoggoth »

Jeg har ikke noe kjennskap til de, men er nysgjerrig på hvordan de presterer i skog og i by. Gi gjerne en liten vurdering av de når du har hatt mulighet for å teste de ut.

Lykke til med kjøpet!
aka Dansken
Svar i tråden